§ Podstawowe pojęcia
- Właścicielem sklepu internetowego aloe.com.pl zwanego w dalszej części regulaminu sklepem, jest Grzegorz Sieczka z siedzibą ul.Paganiniego 13/68 80-170 Gdańsk NIP: 5831722247 Regon: 191601814
- Nabywcą jest osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która wypełni formularz zamówienia na stronie i zaakceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
- Produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe oraz posiadają gwarancję producenta.
- Podane przy produktach ceny nie obejmują kosztów przesyłki, chyba, że wyraźnie wynika to z warunków promocyjnych.
§ Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie są cenami brutto i podane są w polskich złotych. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
- Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem sklepu, telefonicznie lub drogą mailową.
- Zamówienia za pośrednictwem sklepu można składać 24 godziny na dobę poprzez email, telefonicznie w godzinach w 10-18, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Aby zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu zostało zrealizowane prawidłowo, niezbędne jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie danych niezbędnych do dokonania przesyłki zamówionego towaru.
- Do zakupów w Sklepie upoważnione są wyłącznie osoby pełnoletnie. Oferta sklepu internetowego obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W wykonaniu umowy stosuje się prawo polskie.
- Każde zamówienie jest weryfikowane telefonicznie. Po weryfikacji Klient otrzymuje maila z potwierdzenie zamówienia w sklepie. Zamówienia, których nie uda się zweryfikować nie zostaną zrealizowane.
- Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem.
- Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy.
- Do każdego zamówienia dołączony jest paragon fiskalny, lub na życzenie faktura VAT.
- Możliwa jest również realizacja zamówień za pobraniem pocztowym.
- Każdy klient ma możliwość zwrotu zamówionych produktów w terminie 14 od daty otrzymania przesyłki.
- Zamówienia można odwołać tylko za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.
- Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
Telefon: 501 506425 w godzinach 10-18
E-mail: g-s(at)wp.pl
Adres korespondencyjny – Grzegorz Sieczka ul.Paganiniego 13/68 80-170 Gdańsk.
§ Koszty dostawy i czas realizacji zamówienia
- Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich.
- Opłata za wysyłkę jest uzależniona od cen za przesyłkę zamówionych produktów firm kurierskich w zależności od wagi i szybkości dostarczenia do nabywcy.
- Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
- Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi od 48h do 14 dni.
§ Płatności
- Sklep akceptuje płatności dokonane przelewem na konto bankowe sklepu podane w potwierdzeniu zamówienia (w tytule płatności należy podać numer zamówienia) lub płatność gotówką przy odbiorze zakupionych produktów.
- Sklep przewiduje płatność przelewem za pośrednictwem serwisów transakcyjnych.
- Sklep czeka 7 dni na wpłatę, po tym terminie zamówienie jest anulowane.
§ Reklamacja
- Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dowód zakupu, paragon lub faktura lecz wystarczy przedstawić jakikolwiek dowód zawarcia transakcji, np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.
- Wszelkie wady dostarczonego towaru, zauważone braki, jaki i błędnie zrealizowane zamówienia powinny zostać niezwłocznie zgłoszone w formie pisemnej (e-mailem lub pocztą).
- Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.
- Klient składający reklamację powinien dostarczyć przedsiębiorcy wadliwy towar – odesłać go lub osobiście dostarczyć na adres Grzegorz Sieczka ul.Paganiniego 13/68 80-170 Gdańsk.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.
- W przypadku odstąpienia od umowy w wyniku reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu kosztów związanych z reklamacją i zakupem wadliwego Towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca dokona zwrotu kosztów w sposób wskazany przez Konsumenta.
§ Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Grzegorz Sieczka ul.Paganiniego 13/68 80-170 Gdańsk.
- Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
- Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy Grzegorz Sieczka ul.Paganiniego 13/68 80-170 Gdańsk.
- Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności w sposób wskazany przez Konsumenta.
- Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
§ Ochrona danych osobowych
- Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.
- Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
§ Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
- Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), które są niezbędne dla procesu realizacji usługi. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych oraz do wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
- Podczas rejestracji Klient ma możliwość wyboru, czy zezwala na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę „Grzegorz Sieczka”. Zaznaczenie tej opcji uznawane jest za wyrażenie zgody. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia zwalnia Sklep z obowiązku realizacji zamówienia.
§ Postanowienia końcowe
- Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu.
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą . Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru.
- Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu aloe.com.pl .
- Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustaw szczegółowych, w tym ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami), ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 ze zmianami), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 133, poz. 926 ze zmianami).
- W stosunku do Konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z poźn. zm.)
- Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do Konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania klienta droga elektroniczną.
Najnowsze komentarze